torstai 31. maaliskuuta 2016

Siro sukkaotus ja säikky remontti hepo

Moi,
Jos seuraat mua instassa, niin sait kuulla näistä uusimmista tulokkaista jo aikaisemmin. Katotaan et kuinka pitkä tai lyhyt tästä tekstistä tulee, ku oon tällä hetkellä kipee, eikä ajatus toimi:/

Eli sain eilen valmiiks miltei kokonaan itse tehdyn sukkaponiinin Jupiterin, mikä on kyllä jotenkin siro ponski.

Ajattelin ettii Jupille jonkun hienon emän ja isän, et ne ei olis mun tallilt. Oon ite tähän polleen kyl aika tyytyväinen. Alunperin, kun olin tehny valkopään jupille, meinasin heittää sen roskiin! Niin ruma se oli! Mut purin ja tein uusiks ja täs on lopputulos!


Viikko sitten tallille tuli uusi remonttioperaatio Hampaaton! Hampaaton on todella säikky, ja ajattelin sitten tehdä sille kaverin. Tein sille shetu orin Liekin. Hampaaton muuttui heti, kun Liekki tuli, ja alkoi kulkea oikein. Siitä tulee varmasti loistava esteheppa!
vas. Liekki oik.Hampaaton

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti